Enzo had een paar maanden geleden 160.000 meer subscribers dan StukTV. Mede door Seizoensjacht is het verschil teruggelopen net onder de 100.000. De snelheid is er even uit bij StukTV met nieuwe content zal StukTV wellicht nog dit jaar groter kunnen worden dan EnzoKnol. Ook al groeit Enzo minder hard het laatste halfjaar. Zijn “constante” blijft opmerkelijk goed te noemen. Maar ook Enzo probeert zijn content met speldenprikken te veranderen (als je goed kijkt). Echter Bumper, hoe je een ei moet pellen, bottle flip, jongleren, zijn belegde bolletjes worden in de treuren herhaald in zijn vlogs. Maar ja, dat is zijn dagelijks leven. De hoge pieken zijn eruit maar toch blijft Enzo subsribers en views genereren. Gieltje heeft het wel eens hoog in zijn bolletje. Neemt niet weg dat StukTV vaak goede content in elkaar zet en aflevert.
Gewoon Boef gaat nog steeds als een speer omhoog met zijn subscribers. In dit tempo haalt Boef sneller de miljoen subscribers dan Gio .
En Paultje heeft alvast een verzenddoos gekocht om zijn YouTube play button weer retour afzender te sturen als zijn subscribers onder de 100.000 daalt. Dit laatste wordt een feit.