
Opmerkelijk bericht: StukTV gaat een speciale tv-versie maken van Het Jachtseizoen voor SBS-tv. Giel de Winter heeft altijd volgehouden dat (liniaire) tv dood is. Op Instagram schrijft hij: “Ik heb altijd een grote bek gehad als het gaat om ’televisie’ en nu is het tijd om die praatjes waar te maken. We doen het gewoon!”
Volgens Shownieuws presentator Albert Verlinde heeft tv-tycoon John de Mol flink moeten zeuren bij Giel om hem over te halen ook voor tv programma’s te maken. 48 uur nadat hun nieuwste Jachtseizoen met ‘boef’ Enzo Knol online kwam heeft het al 1.7 miljoen views behaald, een record. Die cijfers zal John maar wat graag ook op tv zien, want dan heb je goud te pakken!
Volgend voorjaar komt er dus een versie die speciaal voor televisie is gemaakt. Het tempo zal dan wat lager liggen dan bij de YouTube-versie van de populaire reeks. Daarnaast blijven de jongens van StukTV ook voor YouTube nog doorgaan met Het Jachtseizoen.