Nou de opa’s was echt iets voor kleuters en beginnende tieners idem met pretpark en winkel gebeuren. Hun content was flauwer dan het ruiken naar stront.

Het Jachtseisoen van Stuk TV mag dan op YouTube een doorslaand succes zijn met iedere keer meer dan een miljoen views, op tv zakken ze door het ijs.
Afgelopen maandag werden 2 afleveringen op Veronica uitgezonden. De eerste met Dionne Slagter die slechts 112.000 keer werd bekeken. De tweede aflevering die direct erna werd uitgezonden scoorde helemaal slecht: 59.000 kijkers! Zo blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek. Dit zijn cijfers die StukTV onwaardig zijn!
En het kan zeker niet liggen aan het programma wat ervoor kwam. Dat was Veronica Inside en met 640.000 kijkers het best scorende programma van deze zender.
Er zijn dus ruim een half miljoen kijkers weggezapt op het moment dat Stuk TV in beeld kwam. Of dachten de kijkers van deze ‘ouderen’ zender dat hun tv stuk was?
Deze afleveringen waren weliswaar op YouTube eerder uitgezonden, je mag verwachten dat het overgrote deel van het publiek van Veronica Inside Stuk TV nog niet had gezien. Conclusie: ze hebben ook helemaal geen behoefte om naar de video’s van Giel de Winter en zijn vrienden te kijken.