Enzo Knol is vandaag (8 juni) 25 jaar geworden en het aantal felicitaties die hij binnenkrijgt zijn ‘skyhigh’ zoals de topvlogger dat zelf zegt op Instastories.
Natuurlijk heeft ook zijn vriendin Dee hem van harte gefeliciteerd. Die is al iets van 2 weken vrijwel onzichtbaar in zijn vlogs, hoewel dat alles met haar studie te maken heeft. Een blije Enzo vertelt ook dat de Knolpower horloges met gouden wijzers binnen 5 minuten nadat ze vandaag in zijn webshop kwamen waren uitverkocht!
Zwembroek meenemen
Wat de vlogger verder vandaag van plan is moet nog blijken. Op Instagram had hij 2 dagen geleden nog een wat vreemde oproep geplaatst die luidde: ‘8 juni ben ik jarig dus neem je zwembroek mee maar ik ga niet vertellen wat we gaan doen. Kom jij ook?’
Tot nog toe heeft Enzo hier verder nog niets aan toegevoegd. Dus waar het gaat plaatsvinden en het tijdstip en wat er dan precies gaat gebeuren, dat blijft nog steeds de vraag. Maar misschien heeft hij iets voor morgen gepland?
Onverminderd Populair
Want zaterdag is het 5 jaar geleden dat Enzo Knol zijn eerste vlog online zette. Inmiddels zijn we ruim 1700 vlogs en het zelfde aantal gamevideo’s verder en ondanks dat de concurrentie op YouTube enorm is, is Enzo nog steeds onverminderd populair.
Iedere dag worden zijn video’s ruim 1 miljoen keer aangeklikt en Madame Tussauds heeft zojuist bekend gemaakt dat het wassen beeld van Enzo Knol tot de top 3 van de populairste wassen beelden van het museum behoren. Knolpower gaat nog vele jaren mee! Zie ook: Weer nepbericht: Enzo Knol stopt met vloggen
En Giel (van StukTV) knarst op zijn tanden. Enzo heeft (weer) 100.000 volgers meer op zijn vlog kanaal. (van 80.000 naar 125.000 naar 90.000 naar 100.000) dan StukTV. Maar ja, tel het kanaal Enzo2 erbij op en hij zit op dik 2.2 miljoen volgers. Enzo’s kassa rinkelt onverminderd voort. Zijn merchandise loopt als een tierelier. 100 limited horloges uitverkocht binnen paar minuten. Dat is weer minstens netto € 2.500,00 voor Enzo. Zijn zwembroeken, sockets, enz. enz. is dubbelkassa.
Dee en motors. Dat zal mij benieuwen.
Zeg RH het mooiste aan dit verhaal is dat Enzo zijn 2de kanaal net zoveel views , dus inkomsten genereerd dan het hoofdkanaal van Stuktv, moet wel zuur voor ze zijn, te bedenken dat ze een groot media bedrijf achter zich hebben, terwijl Enzo het met een netwerk bedrijf en een manager moet doen. Ik moet stellen dat de heer Knol het in elk opzicht beter doet!!
17000 vlogs ???
Aangepast.