Hij doet ook alles om aandacht te krijgen.

Enzo Knol heeft wat teweeggebracht met zijn nieuwe wrap voor zijn peperdure Lamborghini!
De auto lijkt wel een grote reclamebord te zijn geworden voor het trekkermerk John Deere in de kleuren geel/groen.
Rapper Joost Klein komt niet meer bij van het lachen: ‘Dit is te vet hahahaha’, en YouTuber Rutger reageert met: ‘De kleuren zijn moker ziek!’ Ook Jeremy Frieser vindt de nieuwe aankleding van Enzo’s racewagen ‘geniaal’.
Maar er zijn ook reacties als deze: Kapot lelijk’ en ‘Je hele auto is naar de klote gegaan’. In zijn laatste vlog ‘OMG wat heb ik gedaan! Nieuwe wrap’ weet Enzo bij voorbaat al dat zijn keuze tot reacties zal leiden van autoliefhebbers die dit afschuwelijk vinden.
Maar de vlogger heeft gewoon doorgezet en lacht zich de beroerte. Naast de zeer opvallende reclame voor John Deere zijn er overal op de auto ook grapjes met bekende logo’s uitgehaald. Zo staat er ‘Oops’ in het logo van pakjesvervoerder UPS , het logo van Lamboghini op de voorkant is versierd met JohnDeerbezorgd.nl verwijzend naar Thuisbezorgd.nl en ‘John Deere, dat zeg ik’ waarbij zowel het logo als de slogan van de GAMMA is geparodieerd.
Enzo had nog van de gele leenauto van Lamborghini gezegd dat hij veel te opvallend was, maar met het geel/groene John Deere monster zullen weggebruikers vol ongeloof in hun achteruitkijkspiegel staren, niet wetend wat er op hen afkomt.
Enzo noteerde in zijn vlog (inmiddels een half miljoen keer bekeken binnen 24 uur) bij zijn eerste testritje in zijn ‘nieuwe auto’ dat omstanders er lachend naar keken. De eerste proef is wat dat betreft geslaagd.