
Mees Lucas van Dam, de 20-jarige sportieveling die we kennen uit de vlogs van Enzo Knol, heeft een contract getekend met het mediabedrijf van John de Mol!
Mees vermeldt trots op zijn Insta: “Een mooie stap mogen zetten vandaag met Social1influencers! Er komen mooie dingen aan en ik ben iedereen dankbaar voor de keiharde support de afgelopen tijd!”
Wie hij nog het meest zou moeten bedanken wordt duidelijk als je naar het aantal views kijkt op zijn YouTube-kanaal.Sinds hij onderdeel is van huize Knol is het aantal views op zijn kanaal gestegen van 700.000 naar ruim 2 miljoen views per maand.
Grappig is te zien dat de bebaarde Lars Peterzon die samen met zijn vriendin ook bij Enzo Knol inwoont hetzelfde heeft zien gebeuren met het aantal views. Die heeft sinds april 4 keer zoveel kijkers voor zijn YouTube-videos. Vraag is of Enzo dat ook andersom kan zeggen. De invloed van corona en zijn vriendin Myron Koops lijken daar een veel grotere rol te spelen.
Mees van Dam is de laatse YouTuber die een contract met managementbureau Social1infuencers, eigendom van De Mols’ Talpa, heeft getekend.
De invloed van John op ‘onze’ YouTubers wordt daarmee alleen maar groter. Ook Boaz van Boggelen en Gio Latooy die zojuist zijn contract met dit bedrijf heeft verlengd hoort daarbij. Daarnaast is John volledig eigenaar van StukTV en Gierige Gasten. Mees heeft inmiddels 162.00 abonnees.