
Het tv-programma Radar geeft ieder jaar een ‘prijs’ voor een BN’er met de meest irritante reclame. Dit jaar doen ook
influencers mee en tot onze verbazing hoort Enzo Knol tot 1 van de genomineerden. Iedereen kan op hun site stemmen op Enzo of 1 van 9 andere genomineerden.
Het klopt dat Enzo wel erg vaak reclame maakt voor Knolpower artikelen die binnenkort te bestellen zijn op zijn webshop. Dat kan je natuurlijk als hinderlijk ervaren. Maar op de site van Radar verwijzen ze de stemmers door naar de vlog “Pakketjes bezorgen gaat helemaal fout” als bewijs dat de vlogger irritant bezig is. Vlog staat onder dit artikel.
Daarin gaat Enzo met zijn vrienden Knolpower pakketjes bezorgen bij degenen die bestelt hebben bij zijn webshop. Een leuke vlog zou je zo zeggen waarin je ziet hoe maatje Noel Dekkers bijna wordt aangevallen met een paraplu als het zijn taak is om een pakketje af te leveren.
Noël had zich verdekt opgesteld nadat hij bij een huis had aangebeld. De vader des huizes kende Noël niet, maar zag hem wel wegduiken en raakte gestrest. De vlog is inmiddels meer dan een half miljoen keer bekeken. Is uitgerekend deze vlog aanleiding om Enzo de loden leeuw te geven voor de meest irritante reclame?