Ik vind dit meer een afkraak bericht dat echt een nieuwsitem…..
Rijke Schoolverlater En YouTube-ster Gio Promoot ‘No School’!
- By : Admin
- Category : gio latooy

Gio Latooy kan je wel de lieveling noemen van bedrijven om hun producten aan te prijzen. In maar liefst 4 winkelketens tegelijkertijd kan je producten kopen waar flink veel reclame voor wordt maakt. Maar bij Coolcat gaat hij wel erg ver.
Van Kruitvat tot Coolcat
We sommen even op: Bij Kruitvat kan je schoolspullen kopen met het merk Gio erop; Quaker gebruikte de blonde YouTube-ster om Cruesly onder de aandacht van zijn kijkers te brengen;
Boekhandel Bruna verkoopt in boekvorm zijn levensverhaal en kledingbedrijf Coolcat hoopt met Gio en zus Melanie Nederlands jongeren zo gek te krijgen dat ze met een T-shirt naar school gaan met de tekst: No School’ erop bedrukt. En dat terwijl Gio zelf ook kleding verkoopt via zijn eigen webshop!
Gio promoot No School
Op de website van Coolcat staat een opmerkelijk verklaring over het T-shirt met ‘No School’ erop: ‘De succesvolle tweeling zijn beide Highschool drop out’s, vandaar dat het statement #noschool in verschillende items terug te vinden is.’
Is dat een statement in de betekenis van ‘dit ben ik en zo kan jij ook worden?’ Wil Gio een ‘statement’ uitbrengen dat je niet meer naar school moet? Waarom zou je nog naar school gaan als je net zo succesvol en rijk kan worden als Gio?
Hoewel zijn YouTube-kanaal verre van de grootste is in Nederland vinden blijkbaar reclamebureaus dat de jongen uit Oude Tonge beter geschikt is om producten te promoten dan Enzo Knol, StukTV of Dylan Haegens. En dan heb je het over YouTubers die wat betreft aantal abonnees en het aantal views veel groter zijn dan Gio.
Het geheim van Gio
Wat is het geheim achter de kapperszoon? Is het zijn uiterlijk, zijn uitstraling of zit het in zijn haar? Inmiddels mag zijn moeder de boekhouding doen (hele dag mee bezig) en zijn vader
de zwarte limousine rijden naar weer een gesponsorde afspraak. En als dat nog niet genoeg is, tevens is Gio ook een samenwerking aangegaan met RTL.
Bijzonder is dat ondanks al het succes Gio een gewone jongen is gebleven waar niets , maar ook helemaal niets op aan te maken valt. Misschien is dat wel zijn geheim: zijn aaibaarheid. Wat het ook is, Gio zou wel gek zijn als hij van al die aanbiedingen geen gebruik maakt. Dat de YouTuber nog tijd heeft om video’s te maken! Foto: Instagram/Coolcat Zie ook: Gio en Juultje nu echt uit elkaar