Giel de Winter Van StukTV – Kijk Niet Naar Enzo Knol

StukTV
8

Giel de Winter van StukTV heeft op zijn Instagram weer afgegeven op Enzo Knol.  Op zijn Instagram stories zit hij ‘s nachts in een auto en vraagt aan het tweede lid van StukTV Thomas of hij ‘nog geneukt’ heeft.

Doe dit niet!

Het antwoord van Thomas: nee, maar ‘ik heb een video van Enzo Knol gekeken.’ Giel kijkt naar de camera en zegt nadrukkelijk: ‘Doe dat niet, mensen! Doe dat niet! ‘Thomas valt hem lachend bij: ‘Dat is verschrikkelijk.’ Giel weer: ‘Dat bedoel ik’.

Enzo populairder

Giel die geobsedeerd lijkt te zijn door het succes van de vlogger haalt geregeld zonder enige aanleiding negatief uit naar de grootste YouTuber van Nederland. Een week geleden nog was hij te gast in de studio van 538. Giel had het erover dat je je moest vernieuwen als YouTuber anders gaat je kanaal dood. Hij voegde er aan toe: ‘Sorry Enzo’. Iedereen in de studio begreep meteen dat dit een uithaal was naar Enzo Knol.

Die hoeft zich echter voorlopig geen zorgen te maken. Het aantal views op zijn kanaal is twee keer zo groot als dat van StukTV. Wellicht dat zijn steekjes naar Enzo daar iets mee te maken heeft?

Enzo zelf heeft overigens nooit op de regelmatig terugkerende negatieve commentaren op zijn vlogwerk gereageerd. Foto: Instagram Stories Zie ook: StukTV Giel kan het niet laten – deelt tik uit naar Enzo Knol

De rekensommetjes die hier gemaakt worden slaan nergens op. Het gaat erom wat je aan het eind van een traject (tijd) onder de streep verdiend. Gielleke kan zeuren (afgeven) wat hij wil, maar haalt het bij lange na niet. Zelfs Job gaat als een speer harder dan StukTV. Gielleke en zijn team kan zich beter richten op zijn eigen content. Daar heeft hij zijn handen vol aan. Blijkbaar, ondanks dat Gielleke weinig tijd heeft, verveelt hij zich.

Enzo haalt nog lang niet zoveel views per video als StukTV. Daarnaast heeft ezo een veel makkelijke doelgroep. En zijn zijn vidos van slechte kwaliteit (geen inhoud, productie en montage is slecht, enz). Voor adverteerders is StukTV veel interessanter.

Misschien dat de eigenaar van Wikket toch een beetje op moet gaan passen met lasterlijke stukjes schrijven. Zo wordt Paul Goudsmit ook geregeld in negatief daglicht gezet op deze site, Giel ook steeds vaker.

De regel ‘Giel die geobsedeerd lijkt te zijn…’ kan aangemerkt worden als lasterlijk.

Voor je het weet ligt er een dagvaarding in je brievenbus op het adres dat bij Antagonist ook bekend is.

Lasterlijk whahahaha… Tjeerdje toch….. en dan ook nog eens gaan dreigen. Je hebt een paar draadjes los in je bolleke.

Vrijheid van meningsuiting. Er staat die geobsedeerd lijkt te zijn
dat is heel wat anders als
die geobsedeerd is.
Alsof Paul nooit aan smaad en laster doet

Als er 1 persoon lasterlijk bezig is, is dat inderdaad Paul Goudsmit. Paultje leeft van minuut naar minuut. Keer op keer spreekt hij zich zelf tegen. Hij is net zo veranderlijk als het weer.

Je vergelijkt de views van een kanaal met 60+ video’s per maand, met een van 4 tot 8 video’s per maand, en baseert daarop dat Knol populairder is.

Knol is niet populairder, tevens heeft StukTV veel meer potentie (als programmamakers). Ookal ben je een enorme fanboy van enzo, dat weten we, deze redenering van de populariteit slaat nergens op.

Het is maar net hoe je de statistieken presenteert.

Enzo haalt maandelijks inderdaad zo’n 2-3× zo veel views als StukTV, maar per video is dat een stuk minder. Niet zo gek ook als je dagelijks een vlog en een gamevideo uploadt. Stuktv uploadt meestal maar 2 (soms 1 of 3) video’s per week. Hun video’s trekken dan wel een stuk meer views.

8 Comments

Leave a Reply to RH Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

StukTV
StukTV Zwicht Voor Druk Van John de Mol – Het Jachtseizoen Ook Op TV!

Opmerkelijk bericht: StukTV gaat een speciale tv-versie maken van Het Jachtseizoen voor SBS-tv. Giel de Winter heeft altijd volgehouden dat (liniaire) tv dood is. Op Instagram schrijft hij: “Ik heb altijd een grote bek gehad als het gaat om ‘televisie’ en nu is het tijd om die praatjes waar te …

StukTV
Jachtseizoen Breekt Nieuw Record: 1,6 miljoen Views Binnen 48 Uur

StukTV heeft met de nieuwste aflevering van Het Jachtseizoen alle records op YouTube verbroken: binnen 48 uur 1,6 miljoen views! De aflevering is speciaal omdat Enzo Knol eindelijk meedeed met 1 van de meest succesvolle series op de videodienst. Giel de Winter en Enzo hebben een geschiedenis, maar de ruzie …

StukTV
Het Jachtseizoen Met Enzo Knol Breekt Records – Spannend Tot De Laatste Seconde!

Giel de Winter van StukTV kan tevreden zijn nadat hij vanochtend wakker werd. Giel op Instagram: “1 miljoen views, trending 1, en nu al 88.000 likes. Dit zijn kijkcijfers waar we lekker van wakker worden. Dank voor het vertrouwen lieve kijkers. De jacht is weer geopend.” Zonder de uitkomst te …