Focusdrink van Don de Jong Een Succes?
- By : Admin
- Category : Don de Jong, royalistiq

Don de Jong en Roy Beslezen (Royalistiq) en diens broer zijn gedrieën een bedrijf gestart: FocusDrink. De gelijknamige energieke drank is vanaf vandaag te koop bij de supermarkten van Jumbo en Dirk. Het wordt omschreven als: “Koolzuurhoudende functionele frisdrank met suiker en zoetstof” en kost 1,39 euro. Maar is het een succes?
Aan de reacties van Don en Roy af te meten wel. Het kan ook niet anders dan dat de hardcore fans van de beide YouTubers naar de Jumbo snellen om deze energydrink te kopen. Of na de eerste enthousiaste reacties dit ook zo blijft is af te wachten. Op zich is het al een geweldige prestatie van dit net opgerichte bedrijf om zo’n grote supermarkt als Jumbo zo ver te krijgen Focusdrink in hun schappen toe te staan.
Veel fabrikanten doen daar een moord voor! Overigens, de website is nog niet helemaal up to date. Er staat: “Binnenkort online”. Onder het kopje “Stage” wordt al wel naar iemand gezocht die wil werken voor “een snelgroeiende bedrijf binnen de drankenindustrie”.
Op die site staat ook nog dat Roy en zijn broer eigenaar zijn, maar dat klopt dus niet. Ook Don is mede-eigenaar geworden. Don had eerder aangegeven dat hij een nieuwe inkomstenbron aan het zoeken was voor het geval dat zijn vlog carrière minder wordt. Zodat hij nog steeds zijn Lamborghini kan blijven rijden.