
FIRST heeft Enzo Knol uitgeroepen tot “King of the tubers’. Volgens dit tv-kanaal van Ziggo heeft Enzo het afgelopen jaar met zijn vlog #1000 ‘Keiharde schokken krijgen’ de meeste views op zijn kanaal gekregen:1.653.000 views. Zijn meest bekeken video is tot nog toe vlog 777 ‘Blijf bij me’ met 3.196.000 views. In die vlog raakt Dee gewond doordat ze met haar hoofd tegen de draaideur slaat in de tv-studio van Zapplive.
Miljoen abonnees
Ook heeft volgens FIRST Enzo er 666.000 abonnees erbij gekregen. Lijkt me dat de redactie heeft zitten slapen. Eind vorig jaar had Enzo nog gevierd dat hij de miljoenste abonnee had gehaald als eerste Nederlandstalige YouTuber. Sterker nog: in de vlog #1000 waar zij het over hebben viert hij met zijn vrienden dat hij 1 miljoen abonnees heeft bereikt. Sindsdien zijn er ruim 400.000 abonnees erbij gekomen.
SnapKing
Nog steeds lijkt de populairste vlogger van Nederland de concurrentie met gemak te verslaan, ondanks de opkomst van treitervloggers als SnapKing. Deze maand heeft de YouTuber, geboren in Rolde, nog een mijlpaal bereikt: meer dan 1 miljard views op zijn kanaal. Lees ook dit: Enzo Knol heeft geen ruzie met BALR
Geen reacties