FiFa 16 Met Irma Knol en Sjen

Irma speelt Fifa 16
Youtube

In de videogame van Milan heeft hij zijn eigen moeder Irma weten te strikken voor een potje Fifa. Dat moet je niet al te letterlijk  nemen. Ze heeft het spel nog nooit eerder gespeeld. Maar ze heeft een hulplijn gekregen. Het is Sjen, het halfbroertje van Enzo en Milan.

Het wordt overigens niet echt een wedstrijd, want Irma moet eerst leren hoe je de controller bedient.

Overigens, wist je dat Milan en Irma elkaar een jaar lang niet hebben gesproken? Dat was toen Milan 5 jaar geleden koos om full-time voor YouTube te gaan.

Irma geloofde er geen snars van dat het mogelijk was om daarmee geld te verdienen. Toen Milan na een jaar zijn inkomsten uit YouTube liet zien riep ze verbaasd uit: “Je verdient meer dan ik.” Pas 2 jaar later volgde Enzo met zijn eigen kanaal. Daar hebben we niks meer van vernomen. Grapje!

No Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.

YouTube Money van Fijne Vrienden
Youtube
YouTube Money Van Fijne Vrienden Trending Topic

Hebben Veraz Fawaz en de Oostblocker een hit te pakken? ‘Maak YouTubeMoney net als die Knol Enzo’. Dat is de eerste zin van een liedje over, jawel, YouTube Money. Die zin hoor je ook vele malen terugkeren in de video. Fijne Vrienden heeft de clip onlangs in de Bijlmer opgenomen. …

GameplayWorldXL
Schoolagenda Van Gio en TiesGames

Gio aka GameplayWordXL en de rest van de squad (o.a TiesGames, Sjaak en @Unagize) komem met hun eigen schoolagenda. Die zal voor het komende schoolseizoen 2016/2017 bedoelt zijn. Verwacht hem dus al in de aankomende zomer in de winkel te zien. De YouTubers waren naar Hilversum afgereisd voor een fotoshoot. …

Youtube
2
Concentrate Claimt Wel Erg Veel – Kaj Bij Linda de Mol?

Concentrate is eigendom van RTL Multi Channel Netwerk (MCN). Op die site worden onder andere Kaj, Zu5e, Dionne ( OnneDi), Tomas (Zomaer) en Monica Geuze gepromoot. Die zijn lid van deze Multi Channel Netwerk. Dat betekent dat hun zakelijke belangen worden behartigd door dit RTL netwerk. Hun doel is om meer adverteerders …