Enzo Knol Geeft Niets Om Awards? Met Update

Tijdens het VEED festival 2015 won Enzo 2 YouTube Awards. Fans konden op hun favoriet stemmen en hadden dat ook massaal gedaan. Maar de populaire vlogger was gewoon thuis gebleven en had verder geen woord gezegd over het winnen van de awards.

Update: inmiddels heeft Enzo in vlog 631 alsnog gereageerd over het winnen van de 2 prijzen. Je ziet hoe hij de 2 awards die hem zijn  toegestuurd uitpakt.

Hij zegt geen tijd te hebben gehad voor VEED vanwege de drukte voor zijn house warming party. En hij had er verder ook geen aandacht aan besteed omdat hij zich wil concentreren op de Dutch Youtube Gathering.

Hij bedankt in de vlog de fans die op hem hebben gestemd en is heel erg dankbaar hiervoor.

Eerder verbaasde ik me erover dat Enzo helemaal niets had gezegd over de awards die hij had gewonnen. Ook had hij zijn fans niet opgeroepen om op hem te stemmen. Zelfs geen tweet had hij eraan besteed.

Dit artikel hieronder is eerder geschreven. Overigens, niet als kritiek op Enzo, slechts uit nieuwsgierigheid waarom hem dit niet interesseerde. Je zou bijna denken dat er ruzie was tussen de YouTubers, maar volgens Enzo had hij gewoon geen tijd.

Wat ik eerder schreef:

Enzo heeft zijn eigen feestje. Foto: Twitter
Enzo heeft zijn eigen feestje. Foto: Twitter

De presentator van de uitreiking vertelde ietwat beteuterd dat de YouTube lieveling niet kon komen vanwege zijn housewarming party! Opmerkelijk genoeg kon je zien aan de foto’s die een vrolijke Enzo later die avond twitterde over zijn feestje dat er maar liefst 4 Youtubers daar waren die eerder wel op VEED verschenen.

Eenhoorn Joost was zelfs bij de prijsuitreiking aanwezig en zie je vervolgens later op de snapchat van Enzo op zijn feestje een biertje drinken.

Doodse stilte

Op Twitter heeft hij ook helemaal niets gezegd over zijn gewonnen prijzen. Meer nog, hij heeft nog geen 1 keer iets getweet of gezegd in zijn vlogs over het VEED evenement. Nergens ook maar een spoor van te bekennen. Niets.

Als je dus alleen Enzo zou volgen had je niet eens in de gaten dat je op hem kon gaan stemmen. In tegenstelling tot die ander grote winnaar, Rutger Vink, die ook 2 awards won. Die heeft werkelijk alles in het werk gestelt om de awards te winnen.

Hij ging nog net niet zover om te dreigen zichzelf van kant te maken als je niet op hem stemde, maar het was duidelijk dat Rutger bereidt was zelfs hetero te worden om alleen al in de buurt te komen van die prijs. Rutger stikte zowat in zijn eigen glitter toen hij de award voor beste manlijke YouTuber had gewonnen. Dit moet wel de mooiste dag van zijn leven zijn!

Over de reactie van Enzo op de awards die hij won kunnen we iets korter zijn: geen. Het is nog een wonder dat Enzo 2 awards in de wacht sleepte zonder er zelf maar een woord aan vuil te maken.

Maar waarom interesseert Enzo dat niet? Het was al duidelijk dat hij niet op VEED aanwezig zou zijn, waarschijnlijk omdat de vlogger niet eens door de organisatie was uitgenodigd.

Dat hij niet kon komen vanwege die housewarming party lijkt me sterk. Die had hij makkelijk een week kunnen verschuiven. Enzo had net zo goed kunnen zeggen dat hij niet kon komen omdat hij een eitje aan het bakken was.

Dutch YouTube Gathering

Dus er moet een andere reden zijn. Enzo komt wel op de Dutch YouTube Gathering die op 23 mei in Utrecht wordt gehouden. Heeft de vlogger daar meer mee? Of kan hij niet zo goed opschieten met mensen als Mert, 1 van de organisatoren van VEED?

David Harms had wel eerder een wat pesterige tweet de wereld ingestuurd met het verzoek om te worden verwijderd als 1 van de kandidaten waar je op kon stemmen voor de YouTube awards.

Zoiets zou Enzo nooit doen. Enzo houdt niet van ruzie. Wat wel duidelijk is dat hij er niet met zijn successen pronkt.

Een levensgroot interview van 2 pagina’s in de Telegraaf en in de Volkskrant samen met zijn broer zou menigeen met trots vervullen. Geen YouTuber is dat eerder gelukt. Milan had daar wel 4 tweets voor over en is zelfs op de foto gegaan met het Telegraaf artikel. Mocht dit Rutger overkomen dan spamt hij Twitter er helemaal vol mee. Maar als Enzo per ongeluk er 1 retweet aan gewijd heeft dan is dat veel.

Eigen feestje

Het is in ieder geval duidelijk dat Enzo helemaal niet wakker ligt van welke prijs dan ook. Knollie houdt liever zijn eigen feestje. Dat maakt hem ook wel weer uniek.

Ik denk dat je het stuk niet begrijpt. Ik geef slechts aan dat Enzo heel bijzonder is. Het is juist eerder een compliment naar de vlogger dan iets negatiefs.

“Dat hij niet kon komen vanwege zijn housewarming party is onzin”

Als je de vlog bekeken hebt zie weet je dat er overdag, ter gelijkertijd met Veed, familie langs kwam. Tevens kent zo’n feestje de nodige voorbereidingen. Slecht artikel

Ik vind het juist wel leuk dat Enzo niets om die prijzen geeft. Dat maakt hem juist ook apart. Ik ben alleen nieuwsgierig waarom hij hier niets over tweet. That’s all.

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

YouTube Money van Fijne Vrienden
Youtube
YouTube Money Van Fijne Vrienden Trending Topic

Hebben Veraz Fawaz en de Oostblocker een hit te pakken? ‘Maak YouTubeMoney net als die Knol Enzo’. Dat is de eerste zin van een liedje over, jawel, YouTube Money. Die zin hoor je ook vele malen terugkeren in de video. Fijne Vrienden heeft de clip onlangs in de Bijlmer opgenomen. …

GameplayWorldXL
Schoolagenda Van Gio en TiesGames

Gio aka GameplayWordXL en de rest van de squad (o.a TiesGames, Sjaak en @Unagize) komem met hun eigen schoolagenda. Die zal voor het komende schoolseizoen 2016/2017 bedoelt zijn. Verwacht hem dus al in de aankomende zomer in de winkel te zien. De YouTubers waren naar Hilversum afgereisd voor een fotoshoot. …

Youtube
2
Concentrate Claimt Wel Erg Veel – Kaj Bij Linda de Mol?

Concentrate is eigendom van RTL Multi Channel Netwerk (MCN). Op die site worden onder andere Kaj, Zu5e, Dionne ( OnneDi), Tomas (Zomaer) en Monica Geuze gepromoot. Die zijn lid van deze Multi Channel Netwerk. Dat betekent dat hun zakelijke belangen worden behartigd door dit RTL netwerk. Hun doel is om meer adverteerders …