Don de Jong Behaalt Eindelijk de 1 Miljoen Abonnees

Don de Jong

Het zat er al lange tijd aan te komen, maar vandaag is het Don de Jong toch echt gelukt: het bereiken van de fel begeerde 1 miljoen YouTube abonnees! En verrassend is dat zijn management al klaar stond bij hem thuis om de vlogger zijn gouden YouTube button uit te reiken.

Op Insta schrijft Don: “Onwerkelijk! 1 miljoen abonnees op YouTube! Ik wil iedereen bedanken voor dit bizarre avontuur, voor alles wat ik mag doen en wat ik mee mag maken. Het is sneller gegaan dan ik ooit had verwacht.” Don de Jong wordt gefeliciteerd door Enzo Knol die in 2017 de eerste Nederlandstalige YouTuber is die de miljoen abonnees bereikte”: Gefeliciteerd bro! Magisch moment wat je nooit zal vergeten, lekker doorknallen nu!”

Goede vriend Chahid Charrak schrijft: “En dik verdient maat, gefeliciteerd.” En sluit af met hartjes. Het aantal views per video op zijn vlogs schommelt tussen 400K en 500K, daarmee haalt hij views die aan zijn grote voorbeeld Enzo doen denken.

Het YouTube succes heeft hem inmiddels een villa van 8 ton opgeleverd en een Lamborghini.

Don de Jong
Don de Jong Verwijdert Omstreden Titel

De titel van de vlog van Don de Jong levert behoorlijk wat ophef op bij YouTubers. Het gaat om de titel Wij vlogen precies op 9/11. Een heel apart gevoel. Het gebruik van een afschuwelijke aanslag om views te krijgen gaat wel heel erg ver. Jesse Hoefnagels had zich hier …

Don de Jong
Don en Juul Weigeren Die Ene Vraag Te Beantwoorden – Meer Dan 1000 Dislikes

Don de Jong stelt zijn kijkers flink teleur met zijn vlog “Wij beantwoorden vragen van jullie”. Eindelijk zouden we te weten komen of Juul en Don een relatie hebben. Ja, lijkt het logische antwoord gezien ze zo vaak bij elkaar zijn. Wat blijkt: alles komt voorbij behalve de vraag waar …

Don de Jong
Focusdrink van Don de Jong Een Succes?

Don de Jong en Roy Beslezen (Royalistiq) en diens broer zijn gedrieën een bedrijf gestart: FocusDrink. De gelijknamige energieke drank is vanaf vandaag te koop bij de supermarkten van Jumbo en Dirk. Het wordt omschreven als: “Koolzuurhoudende functionele frisdrank met suiker en zoetstof” en kost 1,39 euro. Maar is het …