Dee ruikt geld. Ik dacht dat ze druk was met haar studie, haar kleine onderneming en Lars plezieren. Socializen vond ze toch belangrijker dan vloggen? Hoewel ze over een paar jaar liever voor dan achter een camera staat aldus Dee in interviews in de herfst van 2018. Voorkeuren van mensen zijn net zo veranderlijk als het weer.

In een verrassende stap heeft Dee besloten om alsnog zelf te gaan vloggen! Eerder had ze vertelt dit niet te willen. Hierop is ze teruggekomen.
De afgelopen maanden hebben we via Instagram haar avonturen samen met haar vriend Lars kunnen meekijken, nu ziet ze echter ook de beperkingen daarvan in. De filmpjes die ze op Instagram TV plaatste waren moeilijk terug te vinden. En ze begint meteen ook op YouTube met een video van bijna 30 minuten!
Sinds de break up met Enzo Knol vorig jaar heeft ze zich ontwikkelt als een echte social influencer en publiceert ze geregeld via Instagram. Ook kan je haar geregeld op Slam Radio horen.
In de vlog zie je ook dat ze dj Bram Krikke mag vervangen omdat hij met vakantie is. En nu dan keert ze weer terug op YouTube waar we via de vlogs van Enzo haar allemaal van kennen.
Zoals verwacht zullen haar vlogs goed worden bekeken. Binnen 24 uur is haar eerste vlog zo´n 160.000 keer bekeken. Iedere week wil ze een nieuwe vlog online zetten. Benieuwd hoe dat zich de komende maanden gaat ontwikkelen.