Bram Krikke Presenteert Boekenclub Kleding Met Oudjes
- By : Admin
- Category : Bram Krikke

Bram Krikke doet het altijd net even iets anders. Dat kan je zien op zijn filmpjes op Instagram, maar ook aan zijn kledingvoorkeur.
Nu komt hij met kledingmerk Boekenclub, een naam die je totaal niet in verband brengt met hippe, coole kleding en zeker niet iets voor de jeugd waar het toch voor bedoelt is. Hoewel kleding: je kan alleen hoodies met dat merk bestellen op zijn webshop. Eerder verkocht hij JoeJoe T-shirts, ook een naam die je met nerds in verband brengt.
De commercial die hij speciaal voor dit nieuwe ‘kledingmerk’ heeft gemaakt gebruikt ook ‘coole’ ouderen in plaats van jongeren om het retro merk aan te prijzen. Of het verkoopt? Volgens Bram wel als je zijn Instastories mag geloven. “Nog even de laatste bestellingen in orde maken. Thanks voor alle support, ect bizar”.
Daarna zie je de dj van Qmusic een meterslange sliert uitrollen van allemaal bestellingen die zijn binnengekomen op zijn webshop. Die ziet er net zoals de kleding behoorlijk primitief uit met een roze achtergrond en grijze bestelknoppen, zoals sites in het begin van het WorldWideWeb eruitzagen.
De Boekenclub hoodies zijn wel behoorlijk prijzig. Die gaan weg voor 54,95 euro. Meer keuze is er niet. Je kan ook nog T-shirts bestellen maar dan met het merk Joejoe erop.
Influencers kunnen in ieder geval een gratis pakket met Boekenclub spullen verwachten in de hoop natuurlijk dat ze daar dan gratis reclame voor maken.
Zo zie je op Insta onder andere Rico Verhoeven, Koen en Chahid Charrak een pakket met Boekenclub hoodies uitpakken.