Socialblade is volledig van slag. Zijn 1e kanaal “Enzo’s vlogs” zou Enzo op het nippertje de 2 miljoen subscribers halen vlak voor het jaar 2019. Op 30 maart zou hij dit volgens socialblade bereiken op 26-12-2018. Op 31 maart blijkt volgens socialblade dat hij deze mijlpaal bereikt op 01-10-2018. Ruim 10 weken eerder, zonder dat zijn subscribers in 1 dag is toegenomen. Waar is YouTube mee bezig? Deze ‘correctie’ is ook van toepassing voor StukTV deze halen nu voor het einde van dit jaar de 2 miljoen subscribers terwijl het afgelopen half jaar bleek dat dit rond einde 1e kwartaal 2019 zou plaats vinden.

Enzo Knol is 1 april (geen grap) zijn nieuwe tweede kanaal van start gegaan met zijn eerste potje Fortnite. Daarnaast vertelt hij in een aparte video op datzelfde kanaal dat hij vanaf nu iedere dag om 17.00 een nieuwe gamevideo zal uploaden. Zijn grote eerste kanaal zal vanaf nu alleen gebruikt worden voor vlogs.
Minecraft
Iets van een week lang heeft hij de kijkers in spanning gelaten wat hij nu met zijn nieuwe kanaal wilde doen. Er was wel al een aanwijzing wat het zou worden, want de aanduiding op zijn banner luidde ineens ‘iedere dag om 16.00 een nieuwe video’. De mededeling dat er ook om 19.00 een nieuwe video kwam, normaal gesproken Minecraft video’s, was verdwenen.
100.000 abonnees
Nog voordat er ook maar iets te vinden was om dat nieuwe kanaal had de vlogger/gamer al 80.000 abonnees behaald. Nadat zijn eerste video online kwam op dat kanaal steeg het binnen enkele uren door tot boven de 100.000 abonnees, wat betekent dat hij binnenkort weer een playbutton van YouTube in ontvangst mag nemen. Het nieuwe Gamekanaal van Enzo Knol.
Zie ook: Enzo Knol spuit benzine in mond van Kaj
Foto: YouTube.