Schoolspullen Gio Latooy Vliegen De Winkel Uit – Gaat Vlogger Naar RTL?

Uit de berichten op social media is te zien dat de schoolspullen van de populaire YouTuber de winkel uit vliegen. Want, heel bijzonder, Gio is de eerste YouTuber waarvan de schoolspullen met de naam ‘Gio’ erop in de Lidle te koop zijn.

Lidle

De Duitse supermarkt heeft zelfs een paginagrote advertentie geplaatst in alle grote dagbladen met heel duidelijk zichtbaar op de foto’s de schoolspullen met het merk van Gio erop.

Gio Latooy lijkt wel de lieveling van reclamemakers in Nederland. Eerder verscheen al zijn afbeelding op de kartonnen pakken van Quaker. Ook maakte hij reclame, samen met zijn zus Melanie, voor Cool Cats.

Gio op RTL

En er komt nog meer moois voor de jongen uit Oude Tonge aan: samenwerking met RTL! Dat valt op te maken uit een post die hij plaatste op Snapchat. Daarin meldt hij op bezoek te zijn bij de tv-zender. Zou de YouTuber bij Concentrate worden uitgenodigd als vaste gast? Het YouTube-kanaal Concentrate is eigendom van RTL.

Gio Latooy heeft echter nog wel wat te doen als het gaat om het aantal views op zijn YouTube-kanaal. Afgelopen 30 dagen heeft hij minder dan 9 miljoen views op zijn kanaal gekregen. Daar zaten wel een aantal dagen bij waarin hij afwezig was vanwege de breuk met zijn inmiddels ex-vriendin Juultje.

12 miljoen views

Maar eerder in het jaar haalde hij iets van 12 miljoen views. Een prachtige prestatie. Toch zijn er een aantal YouTubers die hij moet voor laten gaan. Niet alleen Dylan Haegens en de jongens van StukTV, maar ook Dutchtuber en natuurlijk Enzo Knol.

Deze vlogger heeft de afgelopen 30 dagen tegen de 40 miljoen views gehaald en ruim 35.000 abonnees erbij. Reclamemakers lijken echter massaal te vallen voor de ideale schoonzoon om hun producten aan te prijzen. Nu hij geen vriendin meer heeft zou hij wat dat betreft prima passen in een advertentie voor Tinder? Zie ook: Gio en Juultje nu echt uit elkaar!

3 Comments

Add a Comment